Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Ο Σπίλμπεργκ παραιτήθηκε από καλλιτεχνικός διευθυντής του Πεκίνο 2008

Την παραίτησή του από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2008 στο Πεκίνο ανακοίνωσε ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, διαμαρτυρόμενος για την πολιτική που ακολουθεί η κινεζική κυβέρνηση σχετικά με τις συγκρούσεις στο Νταρφούρ του Σουδάν.«Ανακάλυψα ότι η συνείδηση μου δεν μου επέτρεπε να εργασθώ ως συνήθως» αναφέρει ο βραβευμένος με Οσκαρ σκηνοθέτης σε ανακοίνωση του.«Σε αυτό το σημείο, ο χρόνος μου και η ενέργεια μου πρέπει να διατεθούν όχι σε Ολυμπιακές τελετές, αλλά στο να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσω να βρεθεί ένα τέλος στα ανείπωτα εγκλήματα σε βάρος της ανθρωπότητας που συνεχίζουν να διαπράττονται στο Νταρφούρ» προσθέτει ο Σπίλμπεργκ.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Reuters/Γαλλικό

1 σχόλιο:

Maria Mikro Analogo είπε...

Μπράβοσ τον Σπίλμπεργκ! Ανέβηκε στην εκτίμησή μου...
Καλημέρα και φιλιά! :)